Zakelijke verhuizing

Bij een bedrijf of zakelijke verhuizing komen er andere aspecten om de hoek kijken dan bij een particuliere verhuizing. Uiteraard is het afhankelijk van de bedrijfsgrootte maar wij durven te stellen dat het bij een zakelijke verhuizing sowieso om meer spullen gaat dan bij een particuliere verhuizing en de spullen hebben vaak een grotere waarde.

Een belangrijk aspect dat bij zakelijk verhuizen toch wel de boventoon voert is wel dat het bedrijf stil ligt tijdens een verhuizing. En geen bedrijfsactiviteit betekent, geen inkomsten. Tijd is dus werkelijk geld! Door onze ervaring bij zakelijke verhuizingen kunnen wij ervoor zorg dragen dat eerst de spullen aan de beurt komen die de bedrijfscontinuïteit niet dwarsbomen, zoals bijvoorbeeld het archief.

Zelfs als u met uw bedrijf internationaal wilt verhuizen regelen we het voor u. Verder heeft één verhuizer binnen onze organisatie (altijd binnen de verhuisploeg) de leiding en is dan ook uw aanspreekpunt. Hierdoor worden de lijnen en vooral de communicatie kort en duidelijk gehouden.

Wij zorgen dan ook dat de verhuizing zo snel mogelijk en zo soepel mogelijk zal verlopen. Wij nemen u alle zorg uit handen en zorgen ervoor dat de medewerkers binnen uw bedrijf zo snel mogelijk weer optimaal kunnen functioneren.

Inhoudsopgave

Voorbereidingen zakelijke verhuizing

  • De voorbereiding van uw verhuis project
  • Wij coördineren de verhuizing
  • Wij zorgen voor de juiste nazorg

Daarbij houden wij rekening met uw wensen en zorgen dat alles voorspoedig gaat verlopen.

Heeft u een zakelijke verhuizing voor de boeg? En wilt u weten wat u het beste kunt doen met de verhuizing? Vraag vrijblijvend een offerte aan en u ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord.
Want wat kost een verhuizer nu eigenlijk?

Door het offerteformulier zo volledig mogelijk in te vullen geeft u ons waardevolle informatie waardoor wij in de gelegenheid zijn een prijsindicatie af te geven. Wij hopen u snel als nieuwe klant te mogen begroeten. Voor verdere informatie, leest u snel verder.

Uw meubelen veilig en snel laten vervoeren

Als u gaat verhuizen als bedrijf, dan is het meubeltransport vaak geen kleine klus. Zo hebben onze verhuizers er vaak hun handen vol aan. Een zakelijk meubeltransport heeft dan ook meer om handen dan een meubeltransport bij een privéverhuizing. Wij zorgen er voor dat uw meubelen op een veilige en snelle manier worden verhuist naar uw nieuwe locatie.

Uw meubelen zijn bij Verhuis Gigant dan ook in goede handen. Zo verpakken wij uw meubelen met sterke verpakkingsmaterialen. Zo kunt u zorgeloos verhuizen en weet u dat uw spullen van waarde zoals telefoons, kasten, computers en monitors op een schadevrije manier aankomen en waar gewild, sluiten wij uw apparatuur zelfs weer aan.

Door de combinatie van onze erkende verhuizers en goed onderhouden professionele verhuisapparatuur, kunt u de meubelen zorgeloos laten verhuizen door onze verhuisbedrijf.

 

Zakelijke verhuizing

Professioneel en zorgeloos uw bedrijf verhuizen

Het bedrijf is uit zijn jasje gegroeid en de noodzaak is aanwezig om te verhuizen naar een groter pand. De werkzaamheden en coördinatie van een zakelijke verhuizing vergt veel tijd en aandacht. De bedrijfsleider heeft zijn/haar handen vast al vol om tijdens de verhuizing de arbeidsprocessen te continueren.

Daarom adviseren wij u om uw zakelijke verhuizing uit te besteden aan een professioneel verhuisbedrijf zoals Verhuis Gigant. Zijn er bij uw bedrijf ook plannen over te gaan naar een groter pand? En wilt u wellicht uw zakelijke verhuizing uitbesteden?  Lees dan snel verder en kom alles te weten over de mogelijkheden en kosten die zijn verbonden aan een zakelijke verhuizing!

Waarom een zakelijke verhuizer inhuren voor uw verhuizing verstandig en rustgevend is:

  • 1

    Uw bedrijfsprocessen worden slechts kort onderbroken.

  • 2

    Deskundig advies en begeleiding voorafgaand en tijdens uw verhuizing.

  • 3

    De zekerheid van een keurmerk.

  • 4

    Uitstekende kwaliteit en vakmanschap.

  • 5

    Alle te verhuizen goederen zijn verzekerd tijdens de verhuizing.

  • 6

    Keuze uit een ruim aanvullend pakket met andere diensten (opslag/inpakken en uitpakken/demonteren en monteren/aansluiten pc's etc.)

Kosten zakelijk verhuizen

Zakelijke verhuizing door Verhuis Gigant

Als een verhuisbedrijf over het keurmerk “Project Professionele Verhuizer” beschikt dan moeten de verhuizers die in dienst zijn aan meerdere eisen voldoen. Zo zijn onze verhuizers opgeleid door het Verhuis College en zijn ze allemaal in het bezit van een VOG verklaring.

Een zakelijke verhuizing? Kies voor Verhuis Gigant. Hieronder hebben wij onze sterke punten voor u op een rijtje gezet.

  • U heeft een vast aanspreekpunt. Zo kan de communicatie juist verlopen en zo ook de planning.
  • Wij hebben jarenlange ervaring en kunnen u helpen om uw meubelen en andere objecten binnen de inboedel veilig te vervoeren en te verplaatsen van A naar B.
  • Onze ervaring zorgt ervoor, dat uw bedrijfsverhuizing zo kort mogelijk duurt en daardoor u zo min mogelijk inkomsten mis loopt.
  • U kunt bij ons ook een expat verhuizing uit laten voeren, naar de andere kant van het land, of zelfs naar een heel ander land.

Zorgeloze expat verhuizing met Verhuis Gigant

Verhuist u als expat? Dan zorgt het op en neer bewegen tussen de landsgrenzen vaak voor veel bijkomende regels. Ook bij een internationale verhuizing, zijn wij de juiste partij. Door onze jarenlange ervaring, weten wij precies hoe wij u naar het buitenland kunnen verhuizen. Dit doen wij op zo’n manier, dat u al het verhuiswerk uit handen kan geven. Onze verhuisservice zorgt ervoor dat u ook bij een internationale verhuizing snel weer aan het werk kan bij uw nieuwe uitdaging. Binnen een niet al te lange tijd, kunt u snel uw werkzaamheden voortzetten. 

Checklist zakelijke verhuizing

Checklist bedrijfsverhuizingen

Om er zeker van te zijn dat u overal heeft aan gedacht, hebben wij een checklist en een verhuislijst voor u gemaakt. Print deze uit zodat u veel zaken al zelf kunt regelen. Alles wat u zelf regelt, hoeven wij u niet te berekenen. Zo bespaart u op de kosten en bent u nog sneller verhuisd. Wij zetten alvast 3 gouden tips voor u op een rijtje.

  • Nadat de indeling bepaald is, sorteer uw verhuisdozen hier ook naar. Zo kunt u verhuisdozen al labelen op relevantie. Zet de dozen die als eerst uitgepakt mogen worden vooraan.
  • Licht u klanten ver van tevoren al in. Zo komen uw klanten niet voor een verrassing te staan. U kunt bijvoorbeeld ook gebruik maken van een nieuwsbrief. Zo licht u iedereen tegelijk in en dat scheelt weer tijd.
  • Heeft een accountmanager nodig die uw inboedel uitzoekt en opneemt? Ook daarmee kan Verhuis Gigant u helpen. Zo hebben wij een eigen accountmanager die ook deze werkzaamheden graag van u over neemt.

Met onze checklist, kunt u dus zelf al wat werkzaamheden uitvoeren. Dit scheelt veel tijd bij bedrijfsverhuizingen. Wilt u alle werkzaamheden uit handen geven? Dan helpen wij u natuurlijk ook graag. Wij proberen u tijdens verhuizing zo veel mogelijk uit handen te nemen zodat u weer zo snel mogelijk aan de slag kan.

Offerte zakelijke verhuizing aanvragen

Hoe hoog de factuur ligt, hangt van een aantal factoren af. Geeft u dus antwoord op de volgende vragen als u onze offerte invult voor uw zakelijke verhuizing. Hoe meer informatie u ons geeft des te beter zijn wij voorbereid en kunnen wij u een op maat gemaakte offerte toezenden binnen 24 uur nadat u ons de gegevens heeft verstrekt. De gegevens die wij van u willen weten, hebben wij hieronder voor u opgesomd:

  • 1

    De te verhuizen inboedel, liefst (uitgedrukt in m3).

  • 2

    Inventaris van de meubels.

  • 3

    Zijn er speciale apparaten die extra zorg en speciaal vervoerd moeten worden?

  • 4

    Moeten er computersystemen worden overgezet en/of andere installaties?

  • 5

    Is het oude en/of nieuwe bedrijf gevestigd op de begane grond of betreft het meerdere etages?

  • 6

    Is er een lift aanwezig?

  • 7

    Wat is de afstand tussen de oude en nieuwe locatie?

  • 8

    Moet er tijdens kantooruren worden verhuist of buiten werktijd om?

  • 9

    Moet er tijdens kantooruren worden verhuist of buiten werktijd om?

Zijn al uw wensen bij ons bekend, dan kunnen wij een offerte voor u maken nadat u de gegevens heeft ingevuld. Ter vergelijking adviseren wij u om meerdere offertes aan te vragen bij verschillende verhuisbedrijven die gespecialiseerd zijn in zakelijke verhuizingen. Op deze manier kunt u een eerlijke vergelijking maken. 

Uw zakelijke verhuizing is bij ons in goede handen. Wij wachten uw offerte met veel belangstelling af.

Diensten & kosten verhuizen

“Een onmogelijke verhuisproject. Binnen een dag van Rotterdam naar Amsterdam verhuizen. Alles super snel geregeld. Helemaal top”

Jean-Pierre Geelen
Amsterdam

Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op

Wij helpen u graag en helpen u verder met uw verhuizing.

Olivierstraat 16, 2021 BL Haarlem

Vrijblijvende offerte aanvragen?

Wij helpen u zorgeloos verhuizen

Bij Verhuis Gigant is vrijblijvend ook echt vrijblijvend. Vergelijk onze prijzen met de concurrent en u zult zelf ook zien dat wij echt het goedkoopst zijn en dat zonder in te boeten op kwaliteit.